Závidím vrahovi z Kmetiněvsi... Užil si s nezletilou!

Do svých třiceti let jsem byl panic. Měl jsem velké problémy s navazováním kontaktu s lidmi. A se ženami obzvlášť...

Ale o tom vám dnes psát nebudu. Dnes bych se s vámi rád podělil o svůj včerejší zážitek z metra. Náhodou jsem totiž zaslechl rozhovor dvou mladých bezdomovců ve vestibulu stanice metra Můstek.

Seděli na zemi, špinaví, neostříhaní, neumytí, smradlaví, opilí a možna dokonce zfetovaní. Když jsem kolem nich procházel, tak ten jeden tomu druhému povídá:

"Ty, vole. Závidím tomu vrahovi z tý Kmetiněvsi."

"Seš blbej, nebo co?" obořil se na něj ten druhý.

"Ne. Ty seš blbej, vole!" okřikl ho ten první. "Vždyť si užil s nezletilou, ty blbče!"

"No jo, vlastně," zamyslel se ten druhý. "To bych taky bral!"

"Tak vidíš, vole..." usmál se na něj ten první.

Tak to je vše, o čem jsem vám chtěl dnes napsat. O svém včerejším zážitku z pražského metra...

 

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Filip Fuchs | středa 9.6.2010 19:03 | karma článku: 17,17 | přečteno: 2179x