Filip Fuchs

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.

Filip Fuchs

Ostuda v Davis Cupu: Česko-Kazachstán 2:3!

Naprosto tragický výkon, který nemá v novodobých dějinách českého tenisu obdoby, podali o tomto víkendu naši reprezentanti v 1.kole tenisového Davis Cupu v Ostravě. Ač byli jasným favoritem, svou roli absolutně nezvládli a z dalšího účinkování v Davis Cupu byli potupně vyřazeni družstvem Kazachstánu!

7.3.2011 v 9:51 | Karma: 16,67 | Přečteno: 1975x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

Vladimír Šmicer má pravdu. Fotbalová Sparta podváděla!

Byl jsem v naprostém šoku, když jsem se před několika dny v médiích dočetl o tom, jakým hanebným způsobem se funkcionáři fotbalového klubu AC Sparta Praha rozhodli doslova "vydrbat" nejen s českou juniorskou reprezentací do 21 let, ale dokonce i s národní reprezentací Chorvatska!

12.2.2011 v 16:08 | Karma: 28,83 | Přečteno: 1952x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

Žokej Josef Váňa porušil pravidla a měl by být diskvalifikován!

Pokud měla být včerejší jubilejní 120.Velké pardubická tou definitivně poslední, které se Josef Váňa jako jezdec zúčastnil, potom se jednalo o velmi nedůstojnou a naprosto skandální rozlučku, která vrhá temný stín na celou kariéru této sportovní legendy...

11.10.2010 v 10:45 | Karma: 29,15 | Přečteno: 4303x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

Zázrak pod basketbalovými koši: Češky jsou vicemistryně světa!

Když na loňském červnovém mistrovství Evropy obsadily naše reprezentantky 10.místo, s tragickou bilancí dvou výher a čtyř porážek, ani toho největšího optimistu by v tu dobu nenapadlo, že o patnáct měsíců později získá tento tým stříbrnou medaili na mistrovství světa...

3.10.2010 v 22:28 | Karma: 36,69 | Přečteno: 4165x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

Jak jsem zhubnul do plavek... 10,3 kg!

Od března jsem se účastnil soutěže "Zhubni do plavek s VZP". Do soutěže jsem šel s přáním postoupit do finálové desítky a zhubnout 20 kg. To první se mi podařilo, to druhé jen z poloviny. Přesto jsem spokojený...

1.7.2010 v 22:32 | Karma: 9,91 | Přečteno: 1765x | Diskuse| Společnost

Filip Fuchs

Naši házenkáři dnes v Plzni dopadli stejně jako ČSSD ve volbách...

Vyhráli, ale není jim to nic platné. Jakoby se z toho u nás v poslední době začala stávat tradice. Před měsícem to potkalo ČSSD, dnes naše házenkáře. V prvním případě bohudík, ve druhém bohužel...

19.6.2010 v 19:37 | Karma: 10,43 | Přečteno: 1028x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

František Chvalovský: "MS ve fotbale vyhraje Severní Korea!"

Je evidentní, že nadcházející mistrovství světa ve fotbale bude bez účasti našich reprezentantů jen jakýmsi pochybným setkáním týmů druhé kategorie...

7.6.2010 v 16:26 | Karma: 11,88 | Přečteno: 1533x | Diskuse| Sport

Filip Fuchs

Trenére, Klaus nám vypil šampáňo!

Exkluzívní živé záběry ze šatny našich zlatých hochů nám, krom jiného, nabídly žíznivého pana prezidenta. Zatímco on sám se ještě ani pořádně nestačil napít, hráči mu už pohár pro nové mistry světa odtrhávali od jeho vyprahlých úst. Naštěstí se pan prezident nenechal odbýt a již na druhý pokus svou žízeň přece jenom uhasil! Co však takovou žízeň pana prezidenta způsobilo? Zanedbaný pitný režim? Nekvalitní klimatizace na stadionu? Nebo snad svou roli sehrálo globální oteplování a nezvykle vysoké teploty pro toto roční období...? Čert ví...

24.5.2010 v 0:15 | Karma: 7,69 | Přečteno: 1846x | Diskuse| Sport