Politika nevážně

Filip Fuchs

Miluju šunku od Tricatela!

Už jsem se chystal ulehnout, když v tom se podívám na zdejší blog a nestačím se divit. Pan Libor Rouček nám zde s ledovým klidem oznamuje, že bychom měli přijít o naší milovanou šunku od Tricatela!

22.5.2010 v 0:07 | Karma článku: 9.35 | Přečteno: 954 | Diskuse

Filip Fuchs

Moc se omlouvám, pane Nečasi!

Vážený pane Nečasi, na základě internetové výzvy našich mladých, nadějných, talentovaných umělců, pana Mádla a slečny Issové, jsem se minulý víkend rozjel přemluvit svou babičku a představte si, že se zadařilo!

21.5.2010 v 21:13 | Karma článku: 22.10 | Přečteno: 1619 | Diskuse
Počet článků 225 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 3828

Už vím, co všechno pro mě znamenáte, jak moc jste pro mě důležití a jak moc vás mám rád, vážení čtenáři a blogeři. Motto: Váš úsměv = moje radost a odměna.